Inloggning sker med Single Sign On (SSO), det vill säga du loggar in med samma användarnamn och lösenord som du loggar in på din dator.


Du som medarbetare och har åtkomst och behörigheter till faktureringssystemet kommer enklast åt det via Intranätet under fliken Faktura-/Leverantörshantering > Rillion Faktura


Klicka på Azure AD - Logn


Du som är konsult

Behöver verifiera/bekräfta med behörig personal inom SBS innan åtkomst och behörighet sker.


1. Via en webbläsare gå mot denna länk: https://p100395.rillionprime.com/

2. Klicka på "Alternativ inloggningsmetod"



3. Klicka på "Glömt ditt lösenord"


4. Skriv in din mailadress och klicka på "Skicka"


5. Ett mail från notification@rillionprime.com kommer du skickas till dig  med länk för att byta lösenord.

"Kära användare,


En förfrågan om att återställa ditt lösenord har gjorts.


För att återställa ditt lösenord, klicka på länken nedan:

Klicka här för att återställa ditt lösenord.


Om länken inte fungerar, prova att kopiera den och klistra in den i din webbläsare. Tveka inte att kontakta oss om det skulle uppstå problem.

Var god och uppmärksamma att det går endast att återställa sitt lösenord 5 gånger inom 24 timmar.



Vänliga hälsningar,

Rillion"


6. Klicka på länken i mailet och återställ ditt lösenord.